Ofte stillede spørgsmål

Shopping på vores hjemmeside er som at have din egen Lingeributik.

Det er meget let at gennemse hvert produkt og se produktet i detaljer efter eget valg. Du kan til enhver tid se vores hjemmeside, når det passer dig, vi er tilgængelige 24/7. Deluxerie giver dig online lingeri butik med bekvemme og forskellige betalingsmetoder og et kundetilfredshedsfokuseret kundeserviceteam, der hjælper dig med dine forespørgsler. Derudover behøver du ikke gøre andet end at foretage din betaling og vente på din ordre!

Dit produkt pakkes omhyggeligt og leveres til dit adresse. Alle disse, maksimal kvalitet tilbydes dig til meget konkurrencedygtige priser.

Nej, du behøver ikke at have en Deluxerie-konto for at afgive en ordre. Du kan gå videre og placere din ordre som gæst.

Du kan gå videre og placere din ordre som gæst.
At have en Deluxerie-konto giver dig dog mange fordele. For eksempel; Når du har afgivet en ordre, kan du logge ind på din konto for at se dine tidligere ordrer og spore ventende ordrer. Du kan se detaljeret de kuponer, du kan bruge. Du kan også oprette dine egne lister (min favoritliste og min vente liste) og se dem senere. Det er meget nemt at oprette en konto, du kan oprette en konto under din ordreproces eller ved at klikke her.

Nej, vi gemmer ikke dine kreditkortoplysninger. Vores hjemmeside er 100% sikker, og din betalingstransaktion er krypteret. Vi gemmer ikke dit kreditkortnummer eller din adgangskode. For mere information, se vores sikkerhedspolitik.

Ikke alle produkter på vores websted er let tilgængelige på grund af lager i vores hovedlager.

Afhængigt af det produkt, du har købt, kan leveringsprocessens status forekomme. Vi leverer dog produktet til fragtfirmaet inden for 2-5 hverdage for at afslutte ordren så hurtigt som muligt.

Kontroller, om alle obligatoriske felter er udfyldt korrekt. Hvis du fortsat oplever problemer, mens du afgiver en ordre, bedes du kontakte os med det samme.

Du kan abonnere på vores nyhedsbrev og følge os på sociale medier for at få / vinde rabatkuponer.

Når du tilføjer et produkt til din kurv og går til kassen, vil du se feltet ”Kupon” på siden med betalingsmetoder. Indtast koden, før du foretager betalingen, og sørg for, at rabatten er anvendt. Rabatter kan ikke anvendes efter flytning af en ordre.

Butikskredit er som kontanter i din tegnebog, men dette er bundet til din Deluxerie-konto. Dette giver dig mulighed for at handle på vores hjemmeside uden at have brug for dit kreditkort eller andre betalingsmetoder.

Desværre har vi ikke en fysisk butik i øjeblikket. Vores salg foregår kun online. På denne måde tilbyder vi dig et bredt udvalg af produktmuligheder.

Deluxerie er en virtuel butik, der opfylder alle kommercielle og juridiske forpligtelser. Flere oplysninger om vores firma kan findes på vores informationsside.

Med et ordrebeløb fra 600 DKK betaler du ingen forsendelsesomkostninger, og leveringen er gratis. Hvis dit bestillingsbeløb er under beløbet på 600 DKK, vil forsendelsesomkostningerne være 50 DKK pr. Ordre. Detaljerede oplysninger kan findes på vores ordre- og leveringsside.

Da produkterne på vores hjemmeside er personlige produkter, er vi forpligtet til at sikre dit privatliv.

Din fragtpakke er pakket på en sådan måde, så indholdet ikke er synligt udefra. Indholdet af pakken er anonymt for alle, inklusive fragtpersonalet, der transporterer pakken.

Din faktura for din ordre udarbejdes som en PDF-faktura og sendes til den e-mail adresse, du har angivet under dit køb. Hvis du ønsker det, kan du udskrive den faktura, vi har sendt.

Når din ordre har passeret vores lager og er leveret til fragtfirmaet, sendes din Track & Trace til dig via e-mail for at bekræfte forsendelsen. (Til den e-mail adresse, du har angivet under dit køb). Med din Track & Trace kan du nemt spore din forsendelse online.

Omkostningerne ved returforsendelse dækkes ikke af Deluxerie og forbliver kundens ansvar.

Vi tilbyder en meget fleksibel og kundeorienteret returpolitik. Hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds med vores produkt, kan du returnere produktet til refundering eller ombytning inden for 30 dage efter fakturadatoen, forudsat at det opfylder returbetingelserne. Detaljerede oplysninger kan findes på vores Retur-side.

Når din pakke når os, behandles den af vores relevante afdeling og kontrolleres for overholdelse af vores retur- og ombytningsbetingelser. Hvis der ikke er nogen hindring for refundering efter gennemgangen, behandles din refusion. Afhængigt af din bank kan det tage 3-5 hverdage, før dine penge krediteres din konto.